Monday, September 17, 2012

Testimoni Walit Gold

Bronchitis



Nama Anak : Haziq Adli bin Mohd Zairol Hisham(6 tahun)
Shah Alam, Selangor.
H/P : 010-8447374

Pada tahun lepas (2010) anak saya dimasukkan ke hospital pakar setelah mengalami batuk, selsema yang berpanjangan dan demam yang kuat (suhu badan melebihi 40 dc).

Hasil dari pemeriksaan doktor, x-ray dada(paru2) & ujian darah, doktor mendapati anak saya menghidapi Bronchitis (keradangan atau kerengsaan pada saluran pernafasan (tiub bronkiul) di dalam paru-paru). Setelah medapat rawatan selama 8 malam di hospital, anak saya telah dibenarkan keluar dengan bekalan ubat yang berbotol2 ntuk dihabiskan di rumah.

Setelah sebulan lebih keluar dari hospital, sakit anak saya datang lagi bermula dengan batuk, selsema dan demam yang kuat, ini menyebabkan anak saya dimasukkan ke hospital pakar untuk kali kedua (5 malam) dan seterusnya kali ketiga (7 malam) pada tahun 2010. Disamping menggunakan ubat-ubat hospital, saya juga memberikan anak saya makan makanan tambahan, vitamin dan bermacam2 lagi produk yg ada dipasaran dengan harapan penyakit yang anak saya tanggung cepat sembuh sepenuhnya.

Namun Allah belum izinkan hinggalah saya terdengar iklan mengenai Double Red Nest Walit-Gold di radio IKIM dan saya membuat keputusan untuk mencuba produk ini pada anak saya. Alhamdulillah dengan izin Allah, setelah beberapa minggu meminum Double Red Nest-Walit Gold, anak saya jarang lagi selsema dan batuk berpanjangan. Kalau batuk dan selsema, ia amat cepat sekali sembuh.

Anak saya juga tidak lagi berair hidungnya setiap pagi hari. Alhamdulillah dan bersyukur kepada Allah kerana dipertemukan dengan produk yang amat berharga ini. Sekarang saya juga beri Double Red Nest Walit-Gold pada anak saya yg berumur 1 tahun dan kegunaan saya sendiri dan Alhamdulillah saya juga jarang sekali terkena selsema dan batuk-batuk. Terima kasih Double Red Nest Walit gold

Testimoni Sakit-sakit Sendi

Nama : Suhaina Bt. Mohd Noor
Kajang, Selangor
Tel: 013-3446001

Saya telah lama mengalami kesakitan ditapak kaki setiap kali berdiri atau berjalan dan saya telah mencuba pelbagai jenis ubat, rawatan serta supplemen kesihatan namun tidak berkesan.
Saya juga sering mengalami sakit-sakit otot, bisa-bisa badan dan sendi.
Alhamdulillah, sejak saya menggunakan produk Walit Gold Double Red Nest selama 3 minggu...semua kesakitan yang saya alami sebelum ini seolah-olah hilang begitu sahaja.
Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Citra Anggun Jaya Marketing S/B kerana telah memperkenalkan kepada saya produk Walit Gold yang sangat hebat ini.

Testimoni Ibu Mengandung


Nama : Puan Rohaya Ahmad (25 tahun)
Teluk Intan, Perak.
Tel : 012-5443944

Saya sedang hamil anak kedua dan alahan saya amat teruk pada kali ini. Hilang selera makan, sakit kepala, mual dan muntah-muntah sehingga badan lemah dan tak bertenaga.

Setelah mendengar rancangan wawancara Walit Gold di radio Ikim.FM pada 3/1/2011. Saya teruja dan berminat untuk mencubanya.

Setelah seminggu menggunakannya, entah bagaimana alahan saya hilang secara terus..apabila saya berhenti menggunakannya alahan saya akan datang kembali...ini bermakna Walit Gold telah membantu menghentikan masalah alahan saya.

Saya akan terus menggunakan Walit Gold Double Red Nest kerana saya yakin bayi yang bakal saya lahirkan ini pastinya mempunyai tahap kesihatan terbaik, otak yang cerdas dan kulit yang cantik dengan bantuan Pati Sarang Burung Walit Gold..insyaAllah.

kepada ibu-ibu yang juga hamil seperti saya..saya sarankan ambillah Walit Gold..pasti berpuashati...dan saya sgt2 bersyukur kerana telah diperkenalkan kepada produk Walit Gold ini.


Testimoni Walit Gold - Gout dan Batu Karang Dalam Hempedu


Nama : Zamili (36 tahun)
Sg. Petani, Kedah.
Tel : 012-5317807

Saya boleh dikatakan menderita disebabkan masalah batu karang dalam hempedu dan saya ditahan di wad hospital di sungai petani selama hampir 3 minggu akibat masalah tersebut. Kesakitan yang saya alami mmg tidak boleh dibayangkan ( yang pernah mengalaminya pasti akan faham) sehinggakan saya terpaksa diberi suntikan penenang sebanyak 2 kali sehari oleh doktor bagi membolehkan saya tidur atau berehat. Saya telah dijadualkan untuk menjalani pembedahan bagi menghilangkan kesakitan yg saya alami.
Selepas pembedahan, saya masih mengalami kesakitan yg sama dan doktor telah mengesahkan bahawa masih terdapat hablur atau pepasir pada hempedu saya walaupun ketulan2 besar telah dikeluarkan dan saya telah dijadualkan utk pembedahan kedua.
3 hari sebelum pembedahan kedua, adik saya telah menziarahi saya dan membawa 5 botol Walit Gold Ready to Drink yang berharga RM5 sebotol dan sebotol coenzyme Q10 berharga rm150. Saya diberitahu oleh beliau bahawa sarang burung ini akan membekalkan tenaga dan khasiat yg cukup kepada saya disebabkan saya tidak dapat makan makanan lain seperti biasa. Jadi, saya mengambil 3 sudu Q10 3 kali sehari bermula dari waktu tersebut dan saya juga minum ready to drink 2 botol sehari.
Amat mengejutkan, sehari sebelum pembedahan sakit saya terus hilang dan pembedahan saya dibatalkan disebabkan hablur dalam hempedu saya telah terkeluar dgn sendirinya bersama-sama air kencing. Alhamdulillah...saya amat bersyukur atas nikmat Allah yang diberikan melalui Pati Sarang Burung Walit Gold ini.

Sejak itu, saya dan keluarga saya telah mengamalkan pengambilan Walit Gold setiap hari. Masalah Gout dan Darah Tinggi yang saya telah alami sejak 5 tahun dahulu pun telah hilang.

Dulu, saya tidak boleh makan daging atau makanan laut disebabkan masalah gout. Sekarang...setiap kali makan seafood atau daging...saya akan pastikan saya ambil satu sudu Walit Gold....pilihan saya pastinya Walit Gold - Double Red Nest

Testimoni ..Pesakit Asthma Kronik


Nama : Haryanti
Pasir Gudang, Johor
No. Tel: 017-7861801

Anak saya telah menghidap penyakit asthma yang agak kronik sejak lahir dan kini telah berusia 3 tahun. Beliau sering mengalami sesak nafas terutamanya ketika tengah malam sehingga terpaksa dikejarkan ke klinik/hospital. Beliau juga tidak boleh terlalu aktif seperti kanak-kanak lain yang seusianya kerana beliau mudah berasa penat, letih serta tidak bermaya.

Pada bulan Oktober 2010, saya telah terbaca mengenai produk Pati Sarang Burung - Walit Gold di majalah Mingguan Wanita dan saya terus membeli sebotol Walit Gold plus Coenzyme Q10 untuk anak saya. Selepas 2 hari pengambilan, anak saya mula menunjukkan reaksi positif dan kemajuan kesihatannya semakin meningkat setiap hari. Kini Alhamdulillah anak saya telah pulih sepenuhnya dan aktif seperti kanak-kanak lain. Sebagai ibu saya amat gembira dan bersyukur dengan keadaan kesihatan anak saya sekarang. Terima Kasih Citra Anggun Jaya Marketing kerana telah memformulasi produk Walit Gold yang hebat ini.

Kini saya adalah salah seorang agen Walit Gold yang aktif dan telah menjana pendapatan yang lumayan dengan produk yang hebat dan sangat efektif ini.

Testimoni Walit Gold Double Red Nest - Ibu Mengandung


credit to shoppingdjari2u ;-)

No comments:

Post a Comment