Sunday, August 12, 2012

Proses Pembelian

1 - Semua Harga adalah seperti yang tertera di gambar produk. Sebarang promosi akan di umumkan kepada pelanggan dari masa ke semasa.

2 - Hanya ' Serious' Buyer sahaja. Tidak di benarkan Cancel order setelah pembayaran di buat. Sekiranya berlaku, Pihak 'Azlina Beauty House' terpaksa menyenarai hitamkan pelanggan tersebut.

3 - Item/Barangan yang di beli tidak boleh di pulang semula kecuali terdapat kerosakan pada item/barang tersebut.

4 - Sekiranya pembayaran lebih di buat, baki wang akan di pulangkan semula bersama dengan barang yang dihantar kepada anda.

5 - Pihak  'Azlina Beauty House' menggunakan Khidmat POSLAJU Malaysia. Penghantaran mengambil masa dari 1-3 hari bekerja untuk sampai.

6 - Sila pastikan alamat yang di beri adalah sah dan ada orang yang akan menerimanya. Sekiranya tiada, Pelanggan akan di kehendaki menuntut barang tersebut di station poslaju yang berdekatan.

7 - Nombor Tracking POSLAJU akan di siarkan di laman web  'Azlina Beauty House'  dalam tempoh 1 hari selepas barang di hantar.

8 - Sila email ke azlinarizal86@gmail.com @msj ke 0193976257 sebagai confirmation untuk pembelian & segala butir peribadi anda adalah Private & Confidential. Pastikan anda adalah SERIOUS untuk membeli.

9 -  'Azlina Beauty House'  akan respon pada order anda dalam masa 24 jam dengan menyatakan jumlah pembayaran yang perlu anda bayar. Sila buat pembayaran setelah mendapat respon dari pihak kami. Pembayaran hendaklah dibuat dalam masa 24 jam selepas mendapat confirmation dari pihak kami. Anda boleh membuat pembayaran di akaun2 berikut:

AKAUN CIMB

NAMA: MOHD RIZAL ABD AZIZ
NO.AKAUN CIMB: 16010007424201
@
AKAUN MAYBANK
NAMA: WAN NOR AZLINA WAN DAUD
NO.AKAUN MAYBANK: 156012121861

10 - Penting!! Sila Email ke  azlinarizal86@gmail.com setelah membuat pembayaran dan nyatakan bukti pembelian seperti:-
Nama Penuh:
Waktu Transaksi:
Jenis Bank:
Jumlah Pembayaran:
Produk:

11 - Untuk makluman semua, harga pada satu-satu item tidak termasuk kos penghantaran. 

'Terima Kasih atas kerjasama anda";-)

No comments:

Post a Comment